s

s

11 kwi 2017

Na pierwszych stronach gazet!



Witajcie !
Zawsze mi się marzyło aby moja praca była na tytułowej stronie
 jakiegoś czasopisma i jest !
No tylko nie do końca to prawda,
pisanka faktycznie jest ,ale na mojej wymyślonej pierwszej stronie.
Jak to mówią pomarzyć zawsze można:)))
Więc marzę ile się da ,bo jestem niepoprawną optymistką :)))
A tak do rzeczy jeszcze do Wielkanocy kilka dni,
 więc może jeszcze Was zainspiruję i zrobicie podobną pisankę dla siebie.
Jajo jest z powertexu ozdobione najpierw warstwą gazy,
która nadała ciekawą fakturę styropianowemu jaju,
 potem przykleiłam do niego małe, jajeczka,  guziki,
 listki, różyczki ,sznureczek i piórka.
GOTOWE!































5 komentarzy:

  1. Piękne jajeczko:)
    Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty:)
    Marzena DT

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za udział w pisankowym wyzwaniu Przydasi Pasjonaty ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszło :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam również do siebie :)
    http://fame-is-not-important-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń