s

s

24 lip 2016

wesoły balkon



Każda z nas ma balkon albo taras , ale nie każda z nas wie co zrobić ,
aby go rozweselić.
Ja mam na to prosty sposób , mianowicie kolorowe chorągiewki !!!
 Zapytacie skąd je wziąć , uszyć je razem ze mną to nie takie trudne.



Co musimy mieć:

1. kolorowe materiały (mi zostały resztki po uszyciu poduch
 do altany http://bialyakr.blogspot.com/2016/05/morskie-klimaty.html, nie lubię wyrzucać ładnych resztek mogą się jeszcze na coś przydać)
2. lamówka 
3. szablon chorągiewki
4. maszyna do szycia
5. żelazko

Zaczynamy:

1. najpierw wycinamy szablon , najlepiej z tektury


2. materiał składamy prawą stroną do prawej , spinamy szpilką i odrysowujemy chorągiewki


3. zszywamy


4. wycinamy


5. odwracamy na prawą stronę i prasujemy


6. przypinamy chorągiewki do lamówki


7. przyszywamy


8. na koniec wszystko prasujemy


9. wieszamy na balkonie ,czyż nie wyglądają uroczo i wesoło?









6 komentarzy:

  1. Ja też ostatnio szyłam takie girlandy:) Twoje prezentują się świetnie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna girlanda! Wygląda bardzo wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na wykorzystanie girlandy z chorągiewek. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna girlanda. Ślicznie miejsce do odpoczynku!!
    uściski wakacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Balkon wygląda świetnie :) Ach gdybym ja umiała szyć ...

    OdpowiedzUsuń