s

s

8 sie 2016

ozdób balkonowych ciąg dalszy



Witajcie , idąc za ciosem " girlandowym"
 powstały jeszcze inne uszyte
 prze zemnie ozdoby w klimacie morskim,
 by balkon stał się jeszcze weselszy!
A mianowicie , konik morski, ostrygojad i rybki z małych resztek ,
bo jak wspominałam nie lubię niczego wyrzucać,  "bo się przyda".
I tak od poduch pod altanę przeszłam do małych rybek na balkon. 
Okazało się że szycie takich drobiazgów to wielka frajda , 
która wciąga bez pamięci , 
bo już w trakcie szycia  oczami wyobraźni widziałam gdzie je postawię.
Jednym słowem w tym roku u mnie jest nadmorski klimat.
Jeszcze specjalnie dla was wykrój ostrygojada 
z książki "RADOSNE DEKORACJE" - Tone Finnanger.
Bawcie się dobrze w trakcie szycia.
Pozdrawiam Was cieplutko!!!!!!!!!



















7 komentarzy:

  1. Cudowne, wakacyjne i pełne słońca dekoracje:)
    moc uścisków cieplutkich

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, cudownie musi być pić kawę w takim miejscu i towarzystwie małego konika morskiego!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Wam dziękuję i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycił mnie ten ostrygojad! Fantastyczny!
    Balkon z tymi morskimi dekoracjami wygląda bardzo wakacyjnie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale! Czuć morską bryzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastycznie wygląda balkon

    OdpowiedzUsuń